با سلام.دانیال هستم.15 ساله و شاگرد کلاس نهم.

علاقه ی من در مدرسه به ریاضیات است. و جدا از این به زبان انگلیسی هم علاقه ی زیاد دارم و مقداری از وقتمو به یادگیری اش اختصاص میدهم. تفریح مورد علاقه ام فیلم و سریال دیدن است.بیشتر هم فیلم های ماورا الطبیعی و فیلم های قهرمانی و طنز. به سفر کردن هم خیلی علاقه مندم و یکی از اهداف اصلی من سفر کردن و دیدن کشور های جدیده به خصوص کشور های غربی. در زمینه ی ورزش هم حداقل روزی یک ساعت ورزش مفید دارم و بدن سازی و والیبال کار میکنم و به خیلی از ورزش های دیگر هم علاقه مندم.

اهداف زندگی من بیشتر روی این چند محور می چرخد: 1.علم و تکنولوژی( که از فانتزی های من هم احداث یک شرکت علم و تکنولوژی است). 2.حداقل داشتن جذبه ی لازم تا بتوانم در هر محیط خودم رو نشون بدم.(پیدا کردن اعتماد به نفس و خود شناسی لازم). 3.پیدا کردن افرادی مشابه خودم یا حداقل کسانی که بتوان با آنها مثل خانواده بود( که بتونم تا آخر راه باهاشون دوست باشم و پایه و راهنمایم باشند). 4.سفر کردن به تمام نقاط خاص دنیا.