با سلام.بحث امروز در مورد آموزش زبان از طریق فیلم و سریال است.

خب همونطور که همیشه گفته ام سعی می کنم از تجربه های خوب خودم براتون بزارم و این مورد هم کاملا برای من جواب داده و

امیدوارم که برای شما هم همینطور باشه.

در ابتدا شما سعی کنید دنبال سریال باشید چون که فیلم رو شما دو ساعت می بینید و تموم میشه اما سریال چند صد ساعت طول

میکشه و شما رو مجذوب داستانش میکنه. بعدشم شما باید سریالی رو انتخاب کنید که وافعا بهش علاقه مند بشید و طولانی هم

باشه.مثلا من خودم سریالی رو انتخاب کردم که دوازده فصل و بیش از سیصد قسمت داره که حدودا میشه دویست ساعت.

چیزی که در مورد این روش آموزش جالبه اینه که شما وقتی جذب سریال  میشین و اگر هم با زیر نویس فارسی ببینید.کم کم وقتی

زیرنویس فارسی بعضی تکه کلام ها یا چیز هایی که بیشتر در طول سریال تکرار شده،زودتر از حرف افراد بالا بیاد.شما میتونین اون جمله ای رو که قراره بازیگر بگه رو زودتر از خودش بگید! و این تاثیری رو که فیلم و به ویژه سریال روی مغز شما دارد رو نشون میده.

امیدوارم بتونید روش خودتون رو برای آموزش زبان پیدا کنید. چون که هیچ نوع یادگیری به اندازه یادگیری زبان لذت بخش نیست به شرطی

که بتونید ازش لذت ببرید. روز خوبی داشته باشید.به امید آینده ای بهتر و زندگی رو به تکامل و بهتر شدن.